niedziela, 7 października 2012

`Jest taka piosenka` ! :)

Hejka :)
Weekend minął błyskawicznie albo i szybciej... a wczoraj? wczoraj miałam przecudne spotkanie :D
Wśród moich ukochanych Gacanek, jest Mamrysia, która jak się okazało mieszka niedaleko mnie. No więc jak się tu nie spotkać? :) Przegadałyśmy 1,5h, a czuję, że jak dla nas to było to przynajmniej o 2 razy tyle za mało :P było śmiesznie i baaardzo przyjemnie... a że Marylka jest baaaardzo muzykalna to najczęstszym zdaniem, płynącym z jej ust było `Jest taka piosenka.` . Za `entym` razem tego zdania popadałyśmy w niezły śmiech! :D Oprócz tego mam już nawet sukienkę na studniówkę, której w życiu nie widziałam, ale Marylka mnie w niej widzi haha! :)
Ja już wiem, że to było pierwsze, ale na pewno nie ostatnie spotkanie. Pozdrawiam Kochana :***

a niedziela... jak niedziela, z ukochaną fizyczką <3
jednak najgorszy był poranek... obudziłam się, chcę wstać, ale nie mogę ! :o jak to? ból pleców ( który doskwierał mi od miesiąca, ale to było takie delikatne kłucie - do wytrzymania) tak się nasilił, że nie mogłam się ruszyć, nałożenie skarpetek czy spodni graniczyło z cudem, przy czym wylałam chyba hektolitry łez... STRASZNE! teraz lecę na tabletkach przeciwbólowych, ale boli... boli cholernie. nie mogę się schylić czy nawet przekręcić... jedynie LEŻENIE MNIE NIE BOLI -,-


2 komentarze:

  1. Nie ma to jak spotkać się tak "OKO w OKO" z osobą która tak jak ty ma do czynienia z tym samym co ty..czyli z dietą..
    Jak ja sobie przypomnę pierwsze spotkanie z Madzią..to normalnie aż mi się micha cieszy..tak było zarąbiście

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo tak! Pieknie to ujelas :-D ktos kto wie co ja przezywam i co czuje to najlepszy skarb i najlepszy towarzysz rozmow ;-) mam nadzieje ze kiedys wyladuje w Lublinie i tam spotkam Ciebie i inne setki Gacowiczow :-D

    OdpowiedzUsuń