środa, 3 października 2012

Ja dzisiaj chyba nie śpię...

Z trudem, ale wydarłam ze swojego napiętego grafiku 5 min na posta dla Was :)
Wczoraj po szkole i po dodatkowych zajęciach, wróciłam i nie zważając na prace domowe poszłam smacznie spać, ahhh błogość i odpoczynek <3 cudowne popołudnie :))

a dzisiaj? uświadomienie sobie, że na jutro ma się do zrobienia 60 zadań z matematyki, napisanie rozprawki z rosyjskiego, zrobienie 2 arkuszy maturalnych i nauczenie 270 słówek z języka obcego nie jest przyjemnym uczuciem, uwierzcie mi na słowo :P a do tego te wczorajsze lenistwo, przez które wszystko zwaliło mi się na jeden dzień, a raczej na jedną noc (!) ahh, Psiku, te stracone kg chyba Ci mózg po trosze odebrały, haha :P

tak, więc piję kawkę ze świadomością, że Ja dzisiaj chyba nie śpię...

2 komentarze:

  1. Wyśpijże sie w weekend! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. :D oczywiście, będę korzystac ze snu ile fabryka dała (to nic, że jutro muszę wstac przed 8 haha :P ), bo w tygodniu to ja się chyba nigdy nie wyśpię :P no chyba,że po maturach ! :)

    OdpowiedzUsuń